Lördagen...

Tjosan, dagen började med att ja vaknade upp hos alice inte långt efter det så kom mami så bar det av till STat med Nike o nikes mamma, där åt vi en mysig frukost med Orup :) haha det var en av dom bättre frukoststunderna eller vad man nu ska säga. Under den här helgen har jag lärt mig lite tror jag om mig själv och andra i min närhet. Än så länge har helgen vart bäst kul tråkig och sämst, gott&blandat kortfattat^^

Igår såg jag på en film som hette REC, den var lite äcklig, se den!!! Den var faktiskt bra. Det handlar om en tjej och en kille som ska göra en dokumentär på en brandstation och redan på första utryckningen så kommer dom till ett lägenhets hus som allt är helt werd i.. aHAh ni måste se den:D
Idag så såg jag En kärlekshistoria, ellr jag satt och gjorde broderiet i syslöjden samtidigt som jag kollade så jag fatta inte så mkt... Haha

Dessutom har jag funderat på att göra om designen lite mycket :D
NÅgra förslag? :)


nu ska jag gå och va lite sociaaaal
pusssohej

Kommentera här!
Postat av: Mappa/Pamma

Heja Maia!

2008-10-05 @ 16:47:28
Postat av: mamma

Snygga du och lika snygga Orup! eller hur, Maia?!

Eller det klanse bara är vi "lite" äldre mammor som tycker det kanske.....

2008-10-06 @ 17:36:55
Postat av: sofie

den filmen har jag också sett!

hatar tanten och barnet !



x)

2008-10-07 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0