Min dag idag

Tjo alla nyfikna läsare (speciellt riktad till elin :P)

Idag har det vart en vanlig seg lagom kul torsdag så nu ska ni få kolla hur en maiatorsdag ser ut:P

Gå upp 0613
dusch och fixa sig
springa tilll bussen runt 0747 ´men hinner trots allt på
första lektionen 0820
skoldagen rullar på med lunch musik svenska med massa mera
sista lektionen, idrott vi har kondition, det blir 3km:aren och jag för bättrar mig med 13 sek
tbx på skolan packar läxor
drar till stan
hemköp med renee
piano 1620 kul lektionen, läxan blir prauelieden i cdur eller nåt i den stilen
åker hem till pappa
drygar framför datorn
gosar med albert
käkar lite datorn igen
snart heroes

HAh japp där har ni min dag :D

kramhej<3 
/mais


Kommentera här!
Postat av: Elin

HÄRLIGT!

2008-10-20 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0