Onsdagen.

Hej igen. Nu sitter jag här och bloggar lite till... Det är faktiskt mkt kul att blogga.... Alla som har blogg och ser detta inlägg kan väl skriva vad deras blogg heter, det skulle va kul att läsa lte på nån annans blogg :)

Just nu så gör jag läxor, det är massor men det får ju nte ta över all mn tid så därför avrundar jag med lite bloggning. GUd vad det är tråkigt med läxor!!! Aja, man får väl vara glad för attt man går i skolan överhuvudtaget, tänk på barnen i afrika (a) hehe. Jag skriver en engelska artikel om en kille som slår sn tjej... Det är ju nogorlunda kul. Nu ska jag sluta tjata om det.

Istället: GUUUD vad jag saknar dom dära dagarna i sthlm!

seee ya <3/m

Kommentera här!
Postat av: maja hansson

www.majahansson.blogspot.com :)

2008-10-19 @ 19:39:33
URL: http://majahansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0