Söndag.

Tjo,
Idag är det en varm och skön höstsöndag. Igår så hände det inte så mycket förutom att vi (yvve pappa och abbe) på eftermiddagen åkte till Anki och Bertil och tog oss ett dopp i deras grymt sköna massage bad. Det var jätte mysigt sen bjöds det på väldigt färsk, nyfångad siklöja, mmmmh det var faktiskt jätte gott efter det så blev det ugnsbakade rotfrukt och fläskfilé, en mycket god middag. Kollade lite på HSM2 sedan blev det hemfärd lyckad, mysig och lugn dag. Jag ska faktiskt kolla på HSM3 när den kommer på bio med Josefine och Reneé, tror jag iaf, om jag har råd... Men nu ska jag gå och hjälpa pappa lite med Albert och maten, det blir Fetaostlax med Grönsakstagiatelle :D *min idé* Det blir nog mkt gott...                                                                                                 pusshej /Maia

Kommentera här!
Postat av: Elin

Mysigt och mumsigt!

Häpåre´!

2008-10-20 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0