Sthlm med tjejorna

hej på er alla glada.
NU är jag tillbaka i gamla tråkiga karlstad. Jag gillar verkligen sthlm. Jag var där med mkt finfina kompisar. Vi hade det bäst med att äta på resturang, på stan och i nikes lägenhet... Nike fick en vit halsduk, mössa och trosor av mig, jag tror hon blev glad:D

Det var mkt kul. Jag saknar det redan enoooooooormt.. Hahah, jag orkar inte berätta allt vad vi gjorde då kommer det för långt nlägg och dessutom jävlgt pinsamt för vissa av oss x) men en sak ska ni veta, det var inte sista gången v var där :D

haha om ni vll veta mer så får ni rnga :P 
ha det bra


p&k/mais<3

Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Jag vill genast veta vad som var pinsamt... nyfiken i en strut får glass på näsan... kul att ni hade kul Majsan...

2008-10-12 @ 20:59:49
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: yvve

Va härligt att ni hade kul!! vi har kört över min mobil med bilen..



Ses på onsdag, kram kram.

2008-10-12 @ 21:05:40
Postat av: Rea

ja vi hade skoj! jag komenterar

du får komentera mej! Jag har lagt in ett nytt inlägg
STOLT*

2008-10-14 @ 23:16:37
URL: http://neno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0