Utkast: Hejsan! Nu ...

Hejsan!

Nu är veckan igång och vi har fått läxor och fått tillbaka våra svenska prov som handlade om Selma Lagerlöf. Det gick bra fick VG, eller aah 38/44 jag är nöjd ändå. :)
Kändes kul att gå in och se att man hade fått en massa kommentarer, så tack eller vad man nu ska säga.

Idag har jag köpt prestent till Nike, läppbalsam till mig själv (kände att det behövdes pga mina enormt torra läppar...) och så har jag bytt min plattång. Jag känner mig duktig! Min plattång hade blivit helt sne för att jag har tappat den i golvet några gånger, hehe inte så bra men tur att jag sparade kvittot och kunde byta den då! Braigtbraigt. Måste säga att plattången jag har är väldigt bra. Det är ganska skumt för att om saker är bra så är dom ju oftast dyra men denna plattång är bra OCh billig, mycket bra!

Jaa, nu så blir det väl för mig att packa sen så sätter jag mig vid tvn en stund och kollar på Desperate housewives :).



















btwPusstjo<3


Kommentera här!
Postat av: ulla

Kul att du kan din Selma - en otrolig förebild för oss kvinnor i allmänhet och värmändskor i synnerhet. Jag var på Mårbacka i måndags och kan rekommendera ett besök om du inte redan varit där. Och du - vilken snygg hemsida du har!

2008-10-08 @ 18:33:06
Postat av: nike.

men hallå! du skrev ju inet vad du hade köpt till mig o:

hahah :D <33 kan itne du fixa en snyggig blogg?

2008-10-09 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0