Danmark

Shaaaaaaa,

Nu sitter jag här i ett hus med pool i sig, det blåser ute och stranden är inte mer än 150 meter här ifrån... Idag har vi vart i Lokken och kollat i affärer, jag gjorde världens bästa fynd som det känns nu iaf :))))))) Jag köpte en jeansjacka (som jag älskar, den är helt underbar!) som endast kostade 25 danska kronor!!! Förstår ni, jag har kollat på jeansjackor som jag tänkt köpa för 800, men jag hitta en för ca 37,50 ( eftersom den danska kronan är värd 1,47 svenska kronor ). När jag kommer hem så ska jag ladda upp en bild, då kanske jag även har köpt något annat roligt också...!

Menmen, imorrn så ska vi gå upp 04.50 för att vi ska till Hirshals ut med en båt av nåt slag och fiska! Det kommer nog bli kul, om det är fint väder. Vi hoppas på fisk såklart, annars blir det ju inte så skoj...

Hmm, vad har hänt annars då? Jaadu,
Hela förra veckan så dansade vi salsa på skolan med yvnge och nike kom till staden! Det va jättekul att dansa salsa, för att va första gången så gick det ju faktiskt bra. Det va jättekul! :D Vi lärde oss lite grundsteg och en o annan snurr som gick sisådär...

Men nu borde jag faktiskt sova, haha jaaa även fast klovkan bara är halv åtta så känns dom som om jag behöver det...

Puss på er<3
/M


Kommentera här!
Postat av: melina

fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk fisk

2009-04-16 @ 13:52:50
Postat av: melina

jeansjacka låter bra!! :D scnyggt som tusan också!

2009-04-16 @ 13:53:15
Postat av: melina

kanske dags för mig att blogga lite ... hm jo de ska jag nog!!

2009-04-16 @ 13:53:46
Postat av: maiaaaaaaaa

haaha, melina goes många kojmmentarer

2009-04-16 @ 17:28:58
Postat av: melina

haha jaaa vet , jag kompenserar dina kommentarer som du inte gör ;)

2009-04-16 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0