2009 - 12 - 30

Tjo!

Nu har jag skickat ordernumret till Cyberphoto. Det är nämligen fel på min kamera, så att jag ska lämna in den till en Canon verkstad... Jag hoppas dom kan fixa det.

Den 6 januari ska jag åka till Kanarieöarna med mammas familj. Det ska bli jätteskönt att fly till värmen lite. Vi kommer hem 13e, så jag var tvungen att ta ledigt. Och då har jag fått planering med en massa skolarbeten jag måste göra. Självklart så lyckas maia glömma alla skolböcker i skolan. Fast nu har pappa ringt Björn så jag ska åka till skolan nu också ska han öppna så får jag hämta böckerna! Bra va? Det är ju inte kul att hamna efter...






Det börjar bli jättejobbigt nu med mitt löshår. För det har lossnat jättemycket och det är uttorkat. Dessutom kan man inte ha i det mer än en timme innan det blir tovigt. Så jag hade tänkt att beställa en intensiv inpackning på http://beautyonline.se men det gick upp i mer än det dubbla priset p.g.a. frakt så jag ska köpa någon specialare på en frisörsalong istället. Dessutom så måste jag fixa utväxten också, men jag vet inte hur eftersom jag vill inte lägga 1000 spänn bara för att färga utväxten -.-'

Puss
/m


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0