24 - 02 - 2009

Shallå:)

Jag hoppas att allt är bra med er där ute i friska luften ( eller nåt i den stilen...). Med mej är det bra, imorrn så ska jag till Branäs med Reneéälskling. Det skA bli fetisch skoj! vi har fått sittplatser på Branäspilen och den går kl 07.00 från centralis! Lite tidigt för att vara lov men det är såklart värt det när man ska till Branäs liksom. :D Josefine skulle också ha följt med men så blev det inte så, väldigt synd tycker jag :(( Egentligen skulle jag ju åkt till pappa också och träffat min saknade stora syster, men icke sa nicke, dom är fortfarande magsjuka och det vill man ju inte åka på en gång till. Så det blir att vänta ännu längre med att åka till papsen. Jag måste säga att dom är väldigt saknade och det är många fler där ute som är saknade, ni ska bara veta. Men man kan ju inte ha allihopa hos sej på en och samma gång...

Idag är det ju fettisdagen också, men ingen semla har jag tryckt i mej... däremot så har jag ätit en supergod Focaccia på Mat & Muffins. Det är väldans mysigt där tycker jag med deras små hörnor och über goda muffins.



videon... jag säger bara, MINNEN... <3

tjing så länge...

Kommentera här!
Postat av: Liene

sv. men tack gumman:D så kul att höra sånt. Att man ska känna sig hemma på min blogg är ungefär det jag vill precis.

idag har jag haft en bra dag:) du då?



muffins låter inte fel det heller:) godare än semlor faktiskt.

2009-02-24 @ 21:21:49
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stilren blogg! xD



Ha en bra dag/kväll! :)

2009-02-25 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0