Ännu en dag

Shululu. Nu har jag fixat en massa små roliga saker på bloggen! vad tycks?:) Jag fick hjälp av <<designa din blogg>>. Haha det är faktiskt jätte roligt.

Jaao. Jag har gått och blivit sjuk. IGEN? jag fattar inte, jag tror inte jag har nåt immunförsvar kvar alls, det är ju inte så bra? Också är jag väldigt sugen på att träna men så går man och blir sjuk. Ajja sånt är livet antar jag.

En annan sak jjag är sugen på är att slinga håret. Och jag har lovat elin att hon ska få göra det, och det skulle ju faktiskt va himla mysigt att åka till dom och sova och leka lite med barnen...

det här kändes som ett väldigt onödigt inlägg, men det är kul att blogga liksom, så varför inte?
haha

see ya people<3

Kommentera här!
Postat av: melina

men öj om du inte tänker träna kom och lek med mig vettja !!!!!!! ^( Desperat oh yes! )

2009-02-16 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0