Söndag.

Hallååå i stugan!:)

Jao , då har man gått och blivit sjuk då... så för mej så blir det ingen träning varken idag eller imorgon och så missar jag ju första dagen på praoen också! Inte så bra, men det är väl sånt man får leva med. Ajja, igår var det först lite kalas hos hannah som blev fjortis då, det va mys. Sen så blev det hem till Melina, nike is in town! :D Det va najjsigt om man bortser från att jag mådde illa typ hela tin och åkte hem. Men det suger att va sjuk för då kan jag ju inte va med flickorna mina idag...



chao så länge,
xoxo /maiaa




Kommentera här!
Postat av: melojna

xoxo på dig med maia ! syster bli frisk <333333333333

2009-02-08 @ 19:42:20
Postat av: Mamma

Så då var det din tur att bli sjuk då... Magsjuka? eller bara som vi andra, snorig och hostig?

Love you

2009-02-08 @ 22:10:06
Postat av: Pappa Thomas

Härlig bild Maia...

2009-02-12 @ 16:03:59
URL: http://swenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0