Gott & blandat

Tjo broshor!=)
Idag har jag vart med zätha och mirrrrRe :) det var mkt kul, vi kolla på Raise your voice, den var faktiskt rätt bra. :D
Sedan var det träning och jag klumpa mej som vanligt, men pappa säger att det bara är otur! x) haahahaha. EHm, innan vi skulle till träningen så lyckades jag halka i trappan så jag fick svinont i min svanskota (nu är det blått och svullet :/), sedan på själva träningen lyckades jag drämma i min fot i backen när jag skulle skjuta, vilket gjorde VÄäääääldigt ont... Dessutom så stuka ja foten förra träningen + att jag har ont i mitt vänster knä! Hahah, eller hur är det synn´om mej? hehehe.

Jag måste berätta en sak. Jag saknar min hannah så jävla mycket, det vi hade för längesenvar så himla bra... Jag vet inte va jag ska göra för att hitta tillbaka dit eller vad man ska säga...

Jag saknar nikepike också, fast på ett annat sätt om man säjer sååå...

Men nu är det snart nattinatti för min del, så jag ska försöka avsluta här!
Btw, matilda har det bra! Chattade med henne idag och dom hade det mkt varmt, och vi har det mkt kallt!

menmenn, chaaaaaao lovers<3

(bild från kentkonert 080301, det var underbart<3)

Kommentera här!
Postat av: Hannnah L

JAG SAKNAR DIG FORTFARANDE + ännu mer ;/

2009-01-09 @ 20:40:58
URL: http://hannahbaklenges.blogg.se/
Postat av: Hannnah L

jag vill jättemycke åka ngn stans med dig i sommar ju, typ över dan, typ sthlm eller göte eller ngt ;/

2009-01-11 @ 11:35:16
URL: http://hannahbaklenges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0