Lejonkungen

Hallå i stugan...
Idag så blev det ner på stan med reneé habibi. Det var kul, jag köpte örhängen, dom var fina!:D Sedan gick vi till reneé och kollade på lejonkungen!!! Första gången i hela mitt långa liv! Tsss, känn på den ni... Men den va faktiskt bra, värsta mysigt med all musik och alla söta djur typ >,<

älska den här låten!!!


jao ni får ha det bäst sålänge.<3
/m

Kommentera här!
Postat av: Anonym

vääänta nu driver du med mig ? har du aldrig sett lejonkungen ? :'( det är ju fy och skam .

jag älskar den filmen ! hahah!

fan vad fräänt jag och nike såg på den filmen precis !! :D

2009-01-25 @ 14:09:05
Postat av: ange

aa ellerhur :D. Joodå, har haft en jättehärlig dag. Nej, men vänta nu här.. Aldrig tidigare sett lejonkungen? Skandalöst:P. Nåja, bättre sent än aldrig!

2009-01-25 @ 19:09:31
URL: http://angeliquaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0