Lördag

Hej bloggen!:D
Ssnart ska jag fixa mej lite och dra till nikepike som har kommit hem från sthlm! Det ska bli kul, alla tjejorna tsm, så som det borde va... Sedan efter det blir det hemfärd till mamsen... Familjen Enberg ska till Sälen så dom stannar över natten hos oss för att det är ju rätt jobbigt att åka ända från Olofström til Sälen på en & samma gång. Det ska bli mysigt, men jag vill INte åka från nike tidigare än alla andra bara för att ja ska hem -.-

Igår så va det juu "Julklapps utdelnings kväll" med laget. Det va mkt kul, vi spela pingis, åt pizza också hade vi Tre kamp... Gissa vilka som vann? :D Jag och Anna! Hahah, vi hade 35 p. och tvåan hade 26, känn på den ni!;P

Nej men nu måste jag ta och packa ner mina grejor och såå, men ha det bra!:)




/maia

Kommentera här!
Postat av: Hannnah L

du måste hjälpa mig med header... :(

2009-01-11 @ 11:34:02
URL: http://hannahbaklenges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0