Torsdag?

HAlloj:D
Jag kände för ett inlägg just nu. Jag vet inte varför men jag kände bara enorm lust till att blogga, så jag tog mammas dator ett tag... Det är hennes bärbara jobbdator. Det skulle va väldigt skönt ibland att ha en egen bärbar, men det känns även som om det är bortkastade pengar eftersom jag har tillräcklig tillgång till dator hos både mamma och pappa.

Vi hade studiedag idag. Det var väldigt skönt och ibland kan det va väldigt skönt att ha en vilodag mitt i veckan. MEn bara för att det inte va en vanlig torsdag utan jag tänkte att det va lördag så glömde jag att gå på pianolektionen ... woppsi;o

SÅååw, idag så vaknade jag upp med ett leende på läpparna *host* hemma hos rennesvenne med tre vackra flickor!:P Vi hade det kul igår vi såg på Pearl Harbour, den va mktmktmkt bra! Fast jag va grymt trött så jag sömnade (ärligt talat!!!) typ 17 gånger, heheh ja ni förstår, jag ju var trött!!! Iallafall... Sen så blev det att åka till mamma. Så nu har jag packat upp grejerna hemifrån pappa och packat grejerna inför cupen imorrn.  CUP, japp ni läste rätt x]

Vårat lag ska imorrn till Örebro cupen. Det är en inomhus cup, speltypen eller vad man ska säga heter futsal för dom som inte vet. Vi är anmälda med två lag. Det ska bli gryyymt kul. Det är 12 tjejlag och 12 killlag. Bland annat dom lagen som är med är Hammarby och Eskilstuna. Tränarna har sagt att typ alla lag som är anmälda är über bra, så det kan nog bli rätt tufft, fast vi kommer ju ta dom lätt ändå såklart! :P

men tjing på er alla sötnosar där ute! =)
maia

Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Typ, liksom ;=) svenska får du änna liksom baah tänka på...

Aannars så finns risken att du får ett sånt här språk när du ska skriva seriösa saker också(oxå).Typ! x)

elr oxå ska kanske ja inte lägga mej i!!!

2009-01-30 @ 13:06:40
URL: http://swenson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah ;) mysigt var det faktiskt ändå med studiedag mitt i veckan :D

2009-01-30 @ 16:20:09
Postat av: nike

jag ville ju också se pearl harbour med dig ;(

jaja saknar dig <3

2009-01-30 @ 18:48:18
URL: http://lifestyleofnike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0