Fika och färgning!

Hejhopp världen!

Reneé, jag och Zara var och fikade i måndags på Coffehouse by George! Det var ganska så mysigt, fast jag är inte ett särskilt stort fan av det cafeét just... Även fast det kan vara mysigt och så, tycker jag att det borde vara lite bättre kvalitet på kaffet eftersom det heter "Coffehouse". Men ajja, vi var lite spontana allihopa så vi gick och köpte en varsin låda med lite av varje till håret;)))

Här kommer bilderna!

Reneé som gjorde ljusa slingor.


Zara som gjorde en toning, "Ljusbrun"


Jag gjorde ljusa slingor,
inte världens snyggaste bild... men vem bryr sig?

Nu ska jag kila vidare,
PUSS

Kommentera här!
Postat av: madde

Wiiee jag är med:D asså till vänster;) hehe Maddes blogg ;) yey :D<3

2009-07-29 @ 11:28:24
URL: http://maddehall.blogg.se/
Postat av: madde

sv; höhö:D japp älska!<3

2009-07-29 @ 12:38:06
URL: http://maddehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0