LAXA CUP 2009

Sha allihopa!

Nu är det så att jag är hemma. Jag kom hem i söndags. För er som inte vet har jag alltså sen i onsdags vart på färd. Det började med incheckning på Scandic i Mölndal tillsammans med laget, sedan blev det Liseberg! Dagen därpå blev det nedfärd till Halmstad där vi fick bo på Furulundskolan (tror jag det hette..?).

I våran grupp var det 5 lag inklusive oss. Resultaten blev 7-1, 2-0, 1-0, 2-0. Alla vinster till oss vilket resulterade att vi kom till A-slutspels kvartsfinal då vi vann med 1-0 om jag kommer ihåg rätt. Vi gick då vidare till semifinal då vi vann med 4-1. Sen så blev det final. Det blev oavgjort som gick vidare till förlängning. I förlängningen blev det även där oavgjort vilket ledde till straffar. När Madde skulle ta sista straffen stog det 3-3 och alla höll andan... Hon satte den i vänstra hörnet, alla sprang snabbare än på plan och kramade henne och allihopa hoppade av lycka! Kärlek var det, och glädje. Direkt efter så kollade jag på klockan, så var hon 13.37. Inte lite fränt vart det.













HEJDÅ
/m

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0