Morgon kortis

Hola bloggen!
Nu är klockan 12.51 och jag ska äta "brunch" ... Eller jag kan nog kalla det lunch, eftersom pappa väckte mej 12.15(!) vilket är mkt sent för mej eftersom dom oftast väcker mej vid halvtio-tiden. Min frukost blev en banan och nu blirre lunch;) Haha, man får väl ändra lite på mat- & sovklockan ibland!

Men nu måste jag gå och hjälpa till lite i köket så att pappa inte blir allt för trött på mej, vi är nämligen ensamma eftersom Yvonne jobbar och Albert är på dagis! Också har jag faktiskt lovat pappa att jag ska ta disken efter maten, eller hur är jag duktig?:p

KOMMENTERA 


Kommentera här!
Postat av: Pappa Thomas

Ville bara säga hej och att det är kul att du skriver på bloggen och inte bara designar om... fortsätt så...

2009-07-21 @ 13:25:04
URL: http://swenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0