Ny kamera!

Hej där!

Pappa klaga på att jag aldrig bloggar, så nu fick det ta och bli ett litet inlägg:)
Under tiden jag inte har bloggat har det väl hänt en massa! Jag har vart på konfirmationsläger, varit i grebbestad, vart på fotbollscup firat midsommar och en massa mer. Jag har också konfirmerat mej...

Vissa känner ju att när man är konfirmerad, det är då livet börjar. Men så känner inte jag, jag vet inte ens om jag tror på allt som sägs om gud och blablabla... Men det jag tror och tycker är väl att det mesta som kristendomen handlar om känns rätt! Alltså det är svårt att veta när man fortfarande är ung, men jag har iallafall fått ett nytt tänkande på vissa fronter! Men iallafall. På min konfirmationsdag fick jag 4 silverhalsband (varav ett kors), ett par örhängen, en trisslott och sammanlagt 6200:- ...

För dom här pengarna har jag använt 6109:- till en systemkamera från Canon med väska, rem, dörrbatteri, tipsbok, minneskort på 4GB och UV-filter! Jag fick det igår och har hittills hunnit ta kort och fixat och trixat med massa funktioner... Det är superkul och jag är mycket nöjd måste jag säga, för det priset (även fast jag trodde att systemkameror var mycket billigare..!)


Canon EOS 1000D


Smått galen Albert


En jätteglad Yvonne


Matilda slog sig ner i stugan ett par dagar, mycket mysigt


Härlig bild på Albert


Mumsiga kräftor i härligt rött


Det känns som om man kan fånga värmen med kameran...


Härlig bild på syster


Kräftskiva!


T.o.m. pappa gillar bilderna man tar med blixt!


Suddig men ändå rätt skön bild


Yvonne i underbart morgonljus


Pappa fifflar med fiskerullen


Bilden gillas...


Kräftskiva som sagt


Blomma


Albert på studsmattan


John Albert Swenson


Hur är det?:)

Nej men nu måste jag kila vidare!
Puss så länge:*

Kommentera här!
Postat av: caroline

den kameran har jag också :)

2009-07-20 @ 21:09:00
URL: http://chml.blogg.se/
Postat av: Hannah-1337

fint maia ! <3

2009-07-21 @ 11:18:57
URL: http://chml.blogg.se/
Postat av: mamma

vilka fina kort, älsklingen min.. du verkar jha fått kol på många av finesserna. Bra!!

2009-07-23 @ 12:01:59
Postat av: Elin

Wow Maia! Vilka fina foton! Du har det minsann! PoK

2009-07-31 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0