SUN CUP

Hej bloggläsare (a)

Nu äre så här va, att jag ska alldeles snart dra iväg och spela vår andra match i Sun cup 2009. Första matchen spelade vi i ösregn och storm mot Äppelbo. Vi vann med 2-0. Och JAG gjorde första målet!!! Och just därför fick jag och Anna (som då gjorde andra målet) gå till nån barack efter matchen och bli intervjuade (!) av NWT. Det tycker jag var lite coolt. Så i morgondagens tidning så är alltså jag med både på bild och i text( ,eller vad man nu säger). Jag har alltså nummer 6 om det är nån som bild som kommer med..! Ajja, jag var bara tvungen att berätta att jag ska va med i tidningen, mohahahah. Men nu måste jag fara.

PUSSSSSz
/maia

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0