Det va längesen sist...

SHa på er!
Nu är det såhär att min syster tyckte att jag skulle skriva ett inlägg såååååååååååw, here it comes:)

Imorgon är det mattteprov, och jag orkar inte skolan. Allt är bara för mke nu, så äre bara! Men snart är det påsklov och jag har inte bestämt om jag ska följa med till Danmark och va borta i 8 dagar eller om jag ska va hemma och göra annat grejs. Jag ska även byta rum hemma hos mamma också fyller morfar 60 så det blir väl partaj, hihi hoppas han inte läser min blogg vilket jag inte tror att han gör! xP

ÄR det nån där ute som har ett tips på hur man ska släppa allt och försöka börja om...?

mjomjo, nu får ni denna underbara klippet ur Moulin rouge, som jag helst vill kolla på nunununununu.



menmen, ni får ha det bäst!
pussar<3

Kommentera här!
Postat av: matilda

inte slappa allt och börja om, man ska lära av sig av sina erfarenheter och leva vidare

2009-03-30 @ 21:53:56
URL: http://matildawiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med matilda wiklund. varför släppa allt?

jag menar tänk postivit. tänk på allt du har .

Skulle du vilja släppa allt det? :'(

2009-03-31 @ 17:08:12
Postat av: Anonym

/melina

2009-03-31 @ 17:08:28
Postat av: Lovisa

Åååh, så underbart romantiskt.

Man blir så... gah.

Nu vill man bara vara kär liksom :))

2009-04-05 @ 12:27:13
URL: http://lillaflickanjivhed.devote.se
Postat av: lisa

saken är den att man kan inte släppa allt,

för det är ens förlutna som har gjort dig

till den du är idag.

2009-04-05 @ 15:40:47
Postat av: maia

vad alla är kloka..

2009-04-07 @ 17:04:58
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/
Postat av: Olle

Det var kul att se dig på kalaset :) det blev inget prat =/ men ja är lite blyg så ;) aja ses :)

2009-04-11 @ 00:12:30
Postat av: mamma

Att du är den du är för det jag, thomas och du gjort..

du är liksom summan av allt, av mig och din pappa, vad vi var och är...



Love you!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0