2009-10-21

Hej världen.

Egentligen skulle jag vilja skriva av mej här. Skriva alla känslor som åker berg-och-dal-bana i min kropp som bara vill flyga ut liksom. Men går inte riktigt eftersom ingen skulle förstå. Fast det är ju inget problem iochförsej. Problemet är mer dom som skulle förstå. Det skulle inte bli så bra, eftersom jag inte vill att folk ska få reda på vad jag känner! Hhahah, komplicerat allting blev... Jajaja. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Joo, jag är ju på prao nu. På "Knappen". Det är ett tryckeri för er som inte visste det!;) Det är ganska tråkigt fast intressant. Och imorrn ska det bli sjukt roligt, för jag ska få designa egna visitkort och sen ska jag få trycka några och skära och lite så! Det ska bli jättekul:)

Sen på lördag morgon ska jag, tillsammans med resten av laget åka till Gävle. Där ska dom spela SEMIFINAL i SM för 93:or. Alltså ett år äldre. Det tycker jag är lite häftigt. Och igår va fakitkst VF på våran träning och tog kort på oss. Så ändra på fredag eller lördag är vi med i tidningen;)

Jag funderar på ny design här på bloggen. Eller vad tkr ni?


Nya skor! (dom kanske ser lite gråa ut här.. men irl (in real life) så är dom svarta!)

Fick inspiration från en blogg hannah visade mej > http://honhannah.blogg.se < sjukt snygg stil måste jag säga!


Nån dåligt redigerad bild från i somras!
trevligt det.

Nu ska jag kila vidare, skaffa mej ett liv eller nåt?
Kram<3


Kommentera här!
Postat av: Antonia

så fin så <3

2009-10-22 @ 20:23:40
Postat av: madde

host* TVÅ år äldre;) hahahaha:)

2009-10-23 @ 19:53:35
URL: http://maddehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0