2010 - 04 - 09

Tudilu!

Herregud hörni, DET ÄR VÅR! Äntligen.


Igår kom vi hem från Sälen. Jag måste säga att det har varit väldigt lagom alltihopa. Dock var inte vädret det bästa onsdag och torsdag. Men vad kan man förvänta sig? Vi fick iallafall en dag med PERFEKT väder. Inte så tokigt det inte. Tyvärr tog jag inte så mycket bilder, så antagligen kommer inga bilder publiceras här...


Hm, detta blev ett kort inlägg för nu kommer Hannahplutten.


Puss på er allesammans och ha ett härligt slut på påsklovet.


Kolla in det här... Helt otroligt om ni frågar mig!


Kommentera här!
Postat av: Joel

Sjukt najs. Var det inte han som skulle vara med i någon reklam?

2010-04-15 @ 17:44:15
URL: http://vararminhatt.blogg.se/
Postat av: NIKEFALK

MAIA SWENSON. jag har på hjärtat att jag saknar dig och jag tycker att du uppdaterar för dåligt. SAAKNAR DIIIIIIIGGGG

2010-04-17 @ 00:41:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0