2010 - 02 - 04

Hallå där köp blåbär.

Jag har klippt mig, fast det är inte så stor skillnad förutom utväxten och att jag har platt hår på den andra, haha (och det är helt ordeigerade bilder!!! lite sisådär skabbigt, men ni dör inte)

Före



Efter




Reneé är cool, jag coolare men min systeryster är coolast

 





btw, kolla in det här:O
så jävla fränt


aja, nu ska jag käka bulls with min mamma.
Puss hej leverpastej


Kommentera här!
Postat av: Anonym

hey sis!

Saknar er där hemma. Frissan blev snygg btw. Jag kommer antagligen till Karlstad den 18, bara över helgen men jag hoppas vi hinner ses en stund i varje fall.

Puss och Kram

2010-02-06 @ 18:34:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0