2010 - 01 - 01

GOTT NYTT ÅR FOLKS!



Japp, så nu är det 2010. Hur känns de då? Mjo det känns ju skitbra fakitskt. Nytt år nya möjligheter. Nu är vi alltså inne på 10-talet.. Konstigt egentligen, men häftigt också. Men för mig så började året jättebra! Jag var med Antonia och Reneé. Det började hemma hos mig. Dom kom hit runt fem också satt vi och pratade. Sen lagade vi supergod tacos. Efter det så pratade vi lite till (vi är ju tjejer..?) och sen sminkade vi oss tillsammans. Musiken var på högsta volym och vi hade jättekul. Sedan drog vi ner till stan och lämnade våra saker hos Reneé. Sen runt halv tolv gick vi mot torget. Det va väldans kallt men det gick bra än så länge. Vi gick in på torgkiosken för att köpa nåt att skåla med eftersom det bara va antonia som hade med sig och för att värma upp oss lite. Sedan så skulle vi dra till Sara, men det hände nånting så hon hade åkt hem och då blev det inget för oss heller. Så vi blev kvar på torget där vi träffade sjukt mycket folk vilket var underbart. Trevliga människor det finns alltså! Tack för det, sedan så gick vi på några bussar lite här och var för att behålla värmen. Och jag har ju skolkort så att det hade gått ut för 30 minuter sen. Men jag fick åka ändå. MEN sen när vi var vis stenbron kom det kontrollanter(!). Jag fick panik och typ skrek till busschaffören (som inte var där) att öppna dörrarna eftersom vi var tvungna att gå av. För att om dom hade kommit så hade jag och Reneé fått böta 400 spänn;) och det var inte så lockande. Nu känner jag att det här inlägget blir ganska tjatigt. Men sedan gick vi iallafall hem eftersom vi inte hittade nån fest som lockade. Där så pratade vi och kollade på skräck.

Sammanfattning: Händelserik, spontan, kall, rolig (och mycket mer) kväll med undebara personer!

Tack för det! Nu ska jag packa upp väskan och packa en ny, för imorrn ska jag åka hem till mamma;)



Pusshej
/mej


Kommentera här!
Postat av: Antonia

tacktacktacktack TACK för en dunderbra kväll/natt!

2010-01-01 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0