2010 - 01 - 05

Tjenixen!

Om sisådär 24 timmar åker jag till flygplatsen för att åka vidare till Las Canarias (Kanarieöarna för er som inte förstod). Förstår ni vad underbart? En vecka bort från kylan. Tummen upp! Här är det ungefär 21- och där är det 26+. Fatta att det är 47 grader varmare där just nu! Jag har snart packat klart... Får hoppas att jag inte glömt nåt eftersom jag för en gång skull inte har skrivit en packingslista. Men jag tror det går bra ändå. Det fixade sig med bikiniproblemet också. Jag hade ju nämligen slängt alla mina bikinis p.g.a. att dom var trasiga eller för små. Och det är ju smart när man ska utomlands..?! Men jag fick iallafall låna Hannahs, som dock är lite tajt men är bättre än inget. Jag ska leta runt lite när vi är där nere och se om jag hittar nåt vackert:). Tyvärr har jag inga bilder till det här inlägget eftersom jag är inne på min mammas dator. Men ni får ha det super här medan jag steker på beachen ;)


Bild från google

So long!
/m


Kommentera här!
Postat av: rebecka

sv: naw tack!

jättefin blogg du har också!

2010-01-05 @ 16:48:22
URL: http://rebeckaasiurumaa.blogg.se/
Postat av: toxy

sv: lr hur!

2010-01-05 @ 16:58:22
URL: http://toxyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0