2010 - 01 - 13 / Hemma från Gran Canaria

Hej allihop!

Nu är jag ju då tillbaks i kylan, och väskorna är uppackade. Imorrn så blir det skola och gå upp tiiiidigt. Veckan har varit helt underbar med sol 5/6 dagar. Vi har tagit det lugnt och legat i solen för det mesta. Dock så insåg jag (sista dagen efter att solen hade gått ner) att jag var minst DUBBELT så brun på framsidan som på baksidan... Hehe, inte så kul. Men en bild säger mer än tusen ord så här kommer det ett urval.


Mitt rum


Vardagsrum. Till höger kök och till vänster terass.


Le kitchen


Badrum
Det var ett rum till med dubbelsäng där mamma, michael och elina sov som jag dock inte tog kort på!


Tvärs över (natttid)


Utöver havet (nattid)


Utöver viken (på morgonen, därav skuggan från berget på andra sidan)






Mitt emot


Utsikt Från terassen


Elina


Från toppen


Finfina hus


Puerto rico










Det s.k. Köpcentret

















Jag har tagit så himla mycket bilder så det är svårt att välja vilka som ska läggas upp. Men om vi säger så här... Jag har bara börjat vad det gäller bilderna, fler kommer nån annan gång för det tar sån tid att ladda upp!

PUss
/m


Kommentera här!
Postat av: Anonym

fasiken va härlit!!!!

2010-01-13 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0