2010 - 01 - 23

- Hej

- Vad har hänt sen sist?

- Jag har vart på hud behandling på Harmónia spa

- Jag har saknat mina örhängen eftersom hudteraputen tog dom och glömde lämna tbx dom

- Jag har haft två matte prov, varav det ena gick super och det andra sådär
 
- Jag har fått munsår

- Jag har blivit sur

- Jag har vart sjuuukt glad

- Jag har skrivit en spanska uppsats om Che guevara

- Jag har vart på årets första pianolektion och snart ska jag skriva en låt

- Jag har inte blivit kär

- Jag har tänkt för mkt

- Jag har lämnat in min kamera

- Jag har saknat min kamera

- Jag har blivit skoltröttis

- Jag har insett att jag borde sitta vid datorn mindre

- Jag har haft väldigt roligt

- Jag har gråtit

- Jag har vart sur på mina hårförlängningar (för er som inte visste så har jag det) för att dom trasslar sig 24/7

- Jag har lämnat in min mobil och nu orkar jag inte använda den när den kom tbx

- Jag har köpt en massa nya kläder

- Jag har blivit hyper för att jag har köpt nya kläder och örhängen

- Jag har haft So-test om första världskriget

- Jag har fått panik ångest attack pga skolan

- Jag vet inte vad jag vill

- Jag har köpt en rengöring från Bioline för 349 kr

- Jag har "typisk tjej acne" enligt hudteraputen

- Jag är oglad pga det

- Jag har frusit

- Jag har duschat för mkt

- Jag har tränat min första träning med div5

- Jag vet inte varför jag skriver det här

- Jag gör det antagligen eftersom jag inte har något bättre för mig eftersom klockan är kvart i nio på en lördag och jag borde inte vara vaken.

- Jag ska åka till Zara sen med Reneé

- Jag ska stänga av datorn nu.

- Puss


Kommentera här!
Postat av: mamma

puss älskade barnet mitt!

2010-01-23 @ 11:20:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0