Gran Canaria

Hej alla dar hemma!

Jag har bara 14 minuter kvar i automaten sa att det far bli ett snabbt inlagg. Vi mar alla bra har. Superfint vader och alldeles underbart boende. Jag har tusentals bilder att lagga upp nar jag kommer hem. Dom tva forsta dagarna lag vi bara vid poolen men idag gick vi till den konstgjorda stranden med turkost vatten och vit sand. Det ar supervackert har vi bor. Omgivningen ar otrolig. Det gar inte att forklara med ord ni far se bilderna nar vi kommer hem istallet. Ni kan kolla vart boende pa http://pcalmagroup.com och klicka er in pa Sol Amadores. Jag njuter fullt ut hela tiden och livet kanns underbart.

Nu maste jag stanga av
Pussar
/el tomato


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0