Lucia på operan 2009 - Lördag kl. 14

Hej där!

Här kommer hela luciakonserten. Ni behöver ju inte kolla på alla men då vet ni att det finns OM ni vill kolla. Jag står till vänster om Linnea som är lucia. Jag stör mig sjukt mycket på mig själv... Jag kollar rätt upp i taket känns det som, haha. Här kommer dom iaf:) Anledningen till att alla delar inte stämmer i nummerordning är för att det var dubletter upplagda på youtube.











Ha det:)
/m


Kommentera här!
Postat av: melina

HAHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!!! martin och julius - verkar ha slagit till med sina gaygrejer på riktigt ju .. 5.18 typ vid del 6! om ni missat det hahahaha

2010-01-03 @ 14:40:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0