2010 - 07 - 23

Kan väl börja med ett oj.

Har liksom glömt bort det här. Är ju inte särskilt aktiv om man kan säga så... Kan väl börja med att just nu lyssnar jag på myslåten Wavin' flag med käre K'NAAN. Och på tal om det, spotify är mitt liv typ. Jag älskar't! Vad skulle man göra utan spotify nu för tiden (är det möjligtvis ett ord..?). Hm, jag funderar på att skaffa Premium så jag kan ha det i mobilen. Har ju köpt ny mobil nu och allt.



Om jag säger så här. JAG ÄLSKAR DEN! Min är dock vit på baksidan. Den är perfekt, har allt men är fortfarande liten och snygg! Dock köpte jag den med 3 som kanske inte är världens bästa operatör. Dålig täckning när man kommer utanför staden. Men jag tycker ändå det är bra för jag tycker att jag får mycket (alltså det jag behöver) för ett bra pris. Så jag är mer än nöjd! Dock har det varit lite krångel med nummerflytt och så, men det ska väl lösa sig. Så för tillfället har jag två nummer om man säger så...



Sommar lov har jag också, såå härligt. Dock är inte vädret det bästa just idag. Men man ska väl inte klaga med tanke på det vi redan fått. Fast dock är inte det nåt jag riktigt har märkt faktiskt. Jag har väl solat sammanlagt en timme denna sommar. Då kanske ni förstår hur brun jag är? Dessutom är jag ju blekare än när sommarlovet började med tanke på att jag inprincip badade i brun utan sol en hel vecka. Dock med bra resultat, även det för ett bra pris.


ca 80 kr


Vad händer i livet då? Mjo, glider väl på. Lite förändringar har väl skett om man säger så. Både till det bättre och sämre. Och allt är väl lugnt framöver nu. Kanske får jag jobb på KMTI om jag har tur också för att extraknäcka lite i höst. Det skulle bli fantastiskt. Eftersom jag ska sluta med fotbollen måste jag hitta ett nytt sätt att träna som funkar för mig. Lat som jag är hatar jag att springa även fast jag vet att jag kan bli bra om jag försöker. Jag hoppas verkligen att jag kan hitta nåt som kan hålla mig i form under regelbunden träning. Nåt tips?

Sedan börjar ju skolan snart också. Oj, exakt en månad kvar idag! Både härligt och inte. Det ska bli jättekul med ny klass. Jag ska ju börja NVSP som är natur med samhällsinriktning. Värsta linjen i Karlstad säger vissa och andra säger att det är det bästa man kan välja både utbildningsmässigt och umgängesmässigt så att säga. Men just nu är jag faktiskt jättenöjd med mitt val och jag tror klassen kommer bli toppen! Vet faktiskt ett tiotal redan nu som ska börja. Kul kul kul med lite nytt. Hoppas jag inte bara går in i väggen elr nåt av utmattning!

Just nu är jag i sommarstugan i Kristinehamn vilket är jättehärligt. Dock känner jag att jag fått min dos av landet. Ska bli skönt att åka hem på söndag! Då blir det dessutom direkt hem till Kristina. Juste, hon fyller år idag. GRATTIS till henne! 16 år och allt. Övningsköra får hon...

Det är faktiskt nåt jag provade på igår, haha. Om vi säger såhär. Just nu tror jag att jag aldrig kommer få nåt körkort. Inga fler kommentarer förutom till dom som frågar. Det gick inte så lyckat kort sagt!

Meen men, nu ska jag äta härlig örtpaj med färsk nyrökt lax från Hygns vilt. Mums säger jag bara.

Puss puss, kommentera mer än gärna.
/m


Kommentera här!
Postat av: hanananannah

äntligen lite update juu :)

2010-07-25 @ 21:02:22
URL: http://hannahelise.blogg.se/
Postat av: michelle

Hej Maia jag heter michelle och jag ska börja i 7D och jag går i musikklass också men jag kommer att sakna 9A för ni sjunger så fint. Men nu var det bloggen och jag gillar din blogg och din nya mobil och bilderna. Kram Michelle

2010-07-29 @ 11:17:42
Postat av: Pappa Thomas

Men nu har räkningen kommit så vi får se vad du tycker om 3 då.. hehe kram kram från Pappa

2010-08-23 @ 10:51:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0