2010 - 03 - 22

Tjenixen alla glada & oglada!

Hur står det till där ute? Jag kom hem för inte så länge sen och sitter och myser framför datorn. Varje dag inte långt efter att jag har klivit in genom dörren tar jag först av hårförlängningarna och sätter upp håret. Sedan tvättar jag bort allt smink och sedan drar jag på mig den feta mjukis tröjan och dom mysigaste mjukisbyxorna. Det är så himla skönt. Är det nån mer än jag som gör så..?

Förresten så tänkte jag tipsa alla blondiner om en väldigt bra hårinpackning. Jag fick den själv av min syster i julklapp men nu är den slut. Så jag har beställt en ny. Den är lite annorlunda då man masserar in den i torrt hår och tvättar med shampoo och balsam efteråt isället. Superhärlig, håret blir lent och glansigt!


Bilden är länkad till hemsidan

Hm, jag har inte mkt mer att säga idag förutom att ni får ha det underbart!

Puss
/m



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du kanske en blogg?(:

Vad har du på hjärtat?<3

Trackback
RSS 2.0